Razlika v načinu delovanja VV/VW

Mehanični in regulirani modi. atomizerji RBA,RDA,RTA , baterije polnilci in ostala oprema za napredno vejpanje

Razlika v načinu delovanja VV/VW

OdgovorNapisal/-a digismoke » 08 Apr 2014, 22:51

Oj

Vidim, da ko se enkrat ufuraš v vapanje prej al slej pristaneš vsaj na twist baterija če ne na MOD-u.

Jaz sem trenutno v fazi, ko kupujem baterijo, ki ima nastavljivo napetost. Odločam se med Joyetech Twist in Vision Spinner.

Sem pa opazil da imajo nekateri modeli (predvsem MOD-i) možnost nastavljanja izhodne napetost ali izhodne moči. Jasno mi je da če povečaš napetost ali moč se bo grelna glava bolj segrela in proizvedla več pare. A ne razumem zakaj bi za to potreboval 2 načina delovanja saj naj bi se v teoriji z večanjem izhodne napetosti povečevala tudi izhodna moč. Mar ne?

Keep on vaping
RANDOM_AVATAR
digismoke
Novinec
Novinec
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 07 Apr 2014, 01:00
Dane zahvale: 0 krat
Prejete zahvale: 0 krat

OdgovorNapisal/-a Rawr » 03 Maj 2014, 16:10

Prav razmišljaš, vendar je na koncu moč tista, ki jo želiš. Več moči proizvede več pare v krajšem času, tak da je vejp hitrejši in boljši. 8) Seveda pa rabiš primeren uparjalnik za take hece. :lol:

Pri regulaciji moči, se napetost spreminja glede na različne upornost uparjalnikov. Bolj simpl je nastavit moč, ne glede na to kak rba gor našraufaš (različne upornosti) in bo moč vedna ista! Vsaj dokler je baterija še kolko tolko polna.
Če pa ti nastavljaš napetost, pa bo moč odvisna od napetosti in od upornosti tuljave in ni nujno, da je bo dovolj.
Aqua v1 iStick TC40W
Aqua v2 iStick 50W
BigDripper
RANDOM_AVATAR
Rawr
Veteran
Veteran
 
Prispevkov: 149
Pridružen: 06 Jan 2014, 02:00
Kraj: Štajerska
Dane zahvale: 0 krat
Prejete zahvale: 0 krat

OdgovorNapisal/-a ElGrigon » 18 Okt 2014, 19:50

Razlika med VV in VW je ta, da pri VV imaš nastavljeno fiksno vrednost napetosti. Nekateri s tem načinom najdejo najbolj optimalen izkoristek tuljave, ki ga pri VW ne.
Razlike so opazne pri naprednih vejperji tako imenovanih cloud chaserjih, ki potrebujejo čim več odprtih možnosti, da naredijo kar se da najboljši vejp predvsem na tekmovanjih.
Slaba stran VV je ta, da s spremembo upornosti tuljave, ki se lahko zgodi zaradi slabih kontaktov, deformacije tuljave, dobimo manj moči na tuljavi. Tako je treba VV vedno spreminjati glede na upornost. Pri modih, ki imajo čitanje upornosti, se lahko opazi kako upornost skače gor ali dol tekom menjave uparjevalnika z enako tuljavo npr.
Pozna se npr. da imamo tuljavo 1.8ohm, da nam včasih pokaže 1.9ohm, včasih 2.0ohm, ko zadevo očistimo in dobro privijemo pa je spet 1.8ohm.

Prednost VW pa je ta, da ne glede na upornost tuljave elektronika poskrbi, da bo na tuljavi dejansko toliko watov kot smo nastavili. Npr. če upornost skoči gor za 0.1ohm, bo elektronika samodejno dvignila tudi tok, da bo ohranjena moč. Napetost pri tem naključno varira.

Za splošnega vejperja je najbolj optimalna izbira VW nastavitev in se ni treba ukvarjati s spremembo upornosti tuljave.
Sicer pa, če je vse OK se pri VV tudi nič ne opazi, sploh pri nas splošnih vejperjih. Razlike so večje pri regulaciji zraka.
Uporabniški avatar
ElGrigon
Veteran
Veteran
 
Prispevkov: 373
Pridružen: 28 Jul 2014, 01:00
Kraj: Sv. Jurij v Slovenskih Goricah
Dane zahvale: 9 times
Prejete zahvale: 28 times


Vrni se na MODificirane e-cigarete

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron