Večina se nas je verjetno že srečala s tem problemom, ko +pin atomizerja ne naleže do +pina mech ali reguliranega moda - v tem primeru kontakta ni in seveda tudi ne veselja z vejpanjem
Če je +pin atomizerja možno regulirati - adjustable positive pin boste brali v specifikacijah ali v komentarjih o dotičnem attyju - potem to lahko rešimo s tem da vijak +pina malo odvijemo in kontakt se zgodi.
Problem nastane ko atty privijamo in odvijamo na mod - vijak se zopet zasuka in moramo stalno to nastavljati.
Pri atomizerjih ki imajo že po defaultu nastavljiv pin je rešitev dokaj simpl -
najdemo kadilca, ga povabimo na kavo in mu zatežimo s prednostmi e-cig ter mu damo za sprobat ...ko je fasciniran nad superiornostjo vejpanja (in posledično nepazljiv) - mu drpnemo vžigalnik. Ker so kadilci v glavnem reveži imajo skoraj vsi take vžigalnike
.
S tem ubijemo 2 muhi na en mah - pridemo do gumice (označena na sliki) ter spravimo ubogega kadilca še v bolj poglobljeno razmišljanje o prednostih vejpanja ko si ne more prižgati cigarete.
Ko vžigalnik raztrančiramo in pridemo do gumice - enostavno odvijemo vijak +pina na 510 priključku, podložimo gumijasto podložko (o-ring) in privijemo nazaj.
Naš +pin je zdaj "protruding" - se pravi da štrli minimalno iz 510 navoja
Pri atomizerjih, ki nimajo nastavljivega pina (Kayfuni, Russi91% in ostali) in pri katerih centralni vijak na drugi strani drži pri miru pozitivni priključni terminal na decku atomizerja je rešitev z majčkeno DIY-anja.
Če ne najdemo nobene tako majhne plastične podložke doma, vzamemo izpraznjeno minco navadnega kemičnega svinčnika
(ne, ne bom vam dal tinte pit - nč bat)
Z olfo odrežemo na koncu 2-3 mm obroček, estetika ni pomembna ker bo itak skrit.Če je preozek ga še po obodu prerežemo.
Odvijemo centralni pin do konca - terminal bo padu z decka - bomo dali nazaj.Pogložimo vijak z obročkom z mince in lepo privijemo nazaj in stisnemo terminal nazaj na izolator in na deck.
POMEMBNO - ko privijamo nazaj si oglejmo luknjico na centralnem pinu, tam kjer pride horizontalna odprtina za pretok zraka (airflow) do centralnega pina.Ko privijamo nazaj, damo v to luknjico tanek izvijač ali kaj podobnega in preizkusimo kdaj nam pade "not v luknjico" za cca 6-7 mm.
Takrat imamo nastavljen optimalen airflow ( govorim seveda za attyje z 1 tuljavo kot so Kayfun, Russian91%, Taifun GT...)