Mene administrativne napake ne motijo spet toliko. Sploh pa ne bi povezoval tega z odnosom do kupcev. Me bolj moti recimo neodzivnost, počasna dostava, sistem za zalogo (klikneš na izdelek in ugotoviš da ni na zalogi in moraš nazaj),... itd. Bi rekel da je to bolj hrošč ali tiskarska napaka, ki se včasih pojavi. Po pravici povedano ne bi niti opazil, da tam piše "Price for 10ML" ker je itak jasno, da pri modu ne moremo govorit o mililitrih

. Se pa strinjam, da bi moral administrator strani to popraviti takoj ko je mogoče.
Sam za storitvijo lordofthejuice.com trgovino nimam slabih izkušenj. Naročiš, plačaš, naslednji dan poštar prinese kar si naročil. To je to. Pogrešam pa kak program zvestobe tako kot imajo urejeno v drugih trgovinah.
Prava frustracija z vape trgovino mi je na primer
tale, kjer je kupcu lahko kristalno jasno da jih boli đoko in da nimajo časa zanje. Tu na primer me ne vidijo več.