Živjo,
vsem znan Clupor Mini 30W.
Nebom naredil detajlni review, ker jih je že malo morje. Bi pa malo delil izkušnje ter WorstCase test te napravce.
Pros:
- majhne dimenzije
- minimum 0.5ohm
- moč do 30W
- 18650 baterija, katero lahko zamenjaš ko je prazna
- magnetni pokrovček
Cons:
- minimum 7W oz 3.6V
- pri srebrni barvi se lepo poznajo odtisi prstov
- ni vzmetni 510 konektor
- sem zasledil, da zna priti do težav na elektroniki (kak kratek stik predvidevam), če polniš preko USBja. Težava naj bi bila na "nestabilnih" polnilcih. Bi prej rekel da je elektronika nestabilna za tako polnjenje
Čipovje v vseh teh box modih delajo različno z različnim izkoristkom. Če je kdo kdaj opazil, da mu pri bolj prazni bateriji zadeva malo slašbe pari. Vsaj pri temu je tako. Malo sem se poigral in pomeril, kaj se dogaja ko je baterija prazna/polna.
Test z:
- Clopur Mini 30W
- 18650 Efest 20A 3100mAh polna
- 18650 Efest 20A 3100mAh skoraj prazna
- Upor 0.5ohm
- Alu hladilnik
Pomeril sem napetosti na osciloskopu, ter na multimetru. Toka nisem meril, zato sem računal moč po enačbi P=U^2 / R
Test 1 "prazna" baterija=3.45V:
Moč P=30W
Izmerjena napetost na osciloskopu: Uosc=3.26V -> izračunano P=21W
Izmerjena napetost na multimetru: Um=2.76V -> izračunano P=15W
Izpisana napetost na displayu= 3.9V
Napetost (peak-to-peak) Upp=140mV <- kar ni slabo pri 30W in prazni bateriji, v primerjavi z določenimi china DNA30!
Test 2 "polna" baterija=4.18V:
Moč P=30W
Izmerjena napetost na osciloskopu: Uosc=3.84V -> izračunano P=30W
Izmerjena napetost na multimetru: Um=3.52V -> izračunano P=25W
Izpisana napetost na displayu= 3.9V
Napetost (peak-to-peak) Upp=120mV
Test 4 "prazna" baterija=3.45V:
Moč P=7W
Izmerjena napetost na osciloskopu: Uosc=3.12V-> izračunano P=19.5W
Izmerjena napetost na multimetru: Um=2.8V-> izračunano P=15.5W
Izpisana napetost na displayu= 1.88V -> izračunano moralo bi biti 7W
Napetost (peak-to-peak) Upp=140mV <-manj stabilna kot če je polna baterija
Test 4 "polna" baterija=3.45V:
Moč P=7W
Izmerjena napetost na osciloskopu: Uosc=3.62V -> izračunano P=19.5W
Izmerjena napetost na multimetru: Um=3.29V -> izračunano P=21.5W
Izpisana napetost na displayu= 1.88V -> izračunano moralo bi biti 7W
Napetost (peak-to-peak) Upp=20mV <-bolj stabilno pri nizkih wattih/voltih
V spodnjih meritvah sem nastavil maximalno napetost:
Test 5 "prazna" baterija=3.43V:
Nastavljena napetost (in ne moč) U=7V
Izmerjena napetost na osciloskopu: Uosc=3.06V -> izračunano P=15.6W moralo bi biti 30W
Izmerjena napetost na multimetru: Um=2.8V -> izračunano P=18.7W moralo bi biti 30W
Izpisani watti na displayu=30W
Napetost (peak-to-peak) Upp=220mV
Test 6 "polna" baterija=4.16V:
Nastavljena napetost (in ne moč) U=7V
Izmerjena napetost na osciloskopu: Uosc=3.96V
Izmerjena napetost na multimetru: Um=3.45V
Izpisani watti na displayu=30W
Napetost (peak-to-peak) Upp=220mV
Pri teh mreitvah pri polni bateriji imamo moč ~30W.
Dejansko ni 7V kot je nastavljeno - > tu bi bila moč P=98W
Sklep:
Kar mi resnično manjka pri tem modu, je zmožnost delovanja pri nižjih močeh in napetostih. Tudi "predpostavka ljudi na internetu", da namesto watte daj na volte in bo močnej ni res.
1. Pri nižji upornosti, tudi če daš na 7W bo realno tam ~20W. Saj elektronika, ni zmožna spustiti napetost prenizko na izhodu.
2. Pri nižji upornosti, če nastaviš preveč izhodne napetosti bo izhodna napetost realno taka, da bom vedno maximalno 30W.
Ker da elektronika maximalno 10A je zato tudi omejitev pri napetostih ter posledično močeh.