ElGrigon:
1.Oringe B16 in B18 moraš menjat - vsaj B16 ker zaradi njega meži v podvozje, imaš slabši stik etc.
Oringi so SKU 1490201 - če nimaš - bomo zrihtal....
Očisti ,operi, feder spucaj in zagotovi dober stik.
2.Vato "prilepi" z e-juicem ob deck - naj se ne dotika komore.
In naredi eno tuljavo na premer 2,4 mm - vsi Ameri jo delajo na 2,4 - tudi P.Busardo
. Enostavno bolj zamolkla, globoka aroma pride, tisti W boš že dal več na Clouporju. 10 navojev 28AWG na 2,4 mm, čisto kratke nogice tuljave do priključnega terminala = 1,4-1,5 Ohma - to sem ugotovil da je optimum nekje.Uporabljam pa >70 in >80VG pa ni težav z natapanjem.
V4 je preprosto prevelik kup železja (oprosti mi Quest
) in rabi en cajt da se lepo ogreje na delovno temperaturo - in žal sistem prenosa napajanja + pina preko vzmeti (brez modifikacij) NE DAJE dobrih rezultatov na mehanskem modu (mogoče tudi ni bil mišljen zanj) - čim napetost dropne na 3,9V rata vejp plehek.
Tisti dual setup gor sem pobral od enega moderja ki ga je blazno jezilo ker mu V4 ni delal dobro na mehanskem modu - pravi da mu s tem setupom dela...Bom probal pri naslednjem buildu.