Napisal/-a ElGrigon » 18 Okt 2014, 19:50
Razlika med VV in VW je ta, da pri VV imaš nastavljeno fiksno vrednost napetosti. Nekateri s tem načinom najdejo najbolj optimalen izkoristek tuljave, ki ga pri VW ne.
Razlike so opazne pri naprednih vejperji tako imenovanih cloud chaserjih, ki potrebujejo čim več odprtih možnosti, da naredijo kar se da najboljši vejp predvsem na tekmovanjih.
Slaba stran VV je ta, da s spremembo upornosti tuljave, ki se lahko zgodi zaradi slabih kontaktov, deformacije tuljave, dobimo manj moči na tuljavi. Tako je treba VV vedno spreminjati glede na upornost. Pri modih, ki imajo čitanje upornosti, se lahko opazi kako upornost skače gor ali dol tekom menjave uparjevalnika z enako tuljavo npr.
Pozna se npr. da imamo tuljavo 1.8ohm, da nam včasih pokaže 1.9ohm, včasih 2.0ohm, ko zadevo očistimo in dobro privijemo pa je spet 1.8ohm.
Prednost VW pa je ta, da ne glede na upornost tuljave elektronika poskrbi, da bo na tuljavi dejansko toliko watov kot smo nastavili. Npr. če upornost skoči gor za 0.1ohm, bo elektronika samodejno dvignila tudi tok, da bo ohranjena moč. Napetost pri tem naključno varira.
Za splošnega vejperja je najbolj optimalna izbira VW nastavitev in se ni treba ukvarjati s spremembo upornosti tuljave.
Sicer pa, če je vse OK se pri VV tudi nič ne opazi, sploh pri nas splošnih vejperjih. Razlike so večje pri regulaciji zraka.